منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آدرس سایت
اخبار
اخبار برگزیده
اخبار فرهنگی
اخبار کلاسی
جستجو
روابط عمومی
رويدادها
منابع درسی
وب سایت ها
ورود كاربران
هدر سایت
همایش ها
هیات علمی
ورود
اخبار فرهنگی
1400/11/16 شنبه
پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در پی در گذشت آیت الله صافی گلپایگانی
◾رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در پیامی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را خدمت حوزه و دانشگاه تسلیت گفت.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در متن تسلیت دکتر فرهادی آمده است:

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلا
رحلت عالم وارسته آیت الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید شیعه موجب تاسف شد.

 خدمات انقلابی و فرهنگی آن مرحوم که مدافع غیور حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و زبان گویای دفاع از حق و احکام الهی و خادم دلباخته آستان ملائک پاسبان حضرت ولی الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء، زعیم حوزه های علمیه هرگز از خاطر مردمان ایران زمین فراموش نخواهد شد.

▪️اینجانب با تسلیت فقدان حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره الشریف به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همرزمان و علاقه مندان  و خانواده آن مرحوم و بویژه خدمت دانشگاهیان از درگاه حضرت احدیت برای روح آن عزیز سفر کرده آمرزش و آرامش و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان مکرم شکیبایی مسالت می نمایم.

گفتنی است این فقیه از شاگردان برجسته آیات عظام بروجردی، حجت، خوانساری و گلپایگانی بود و مدتی نیز در نجف اشرف از آیات عظام محمدکاظم شیرازی و محمدعلی کاظمی بهره برده بود.

عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و عضویت در شورای نگهبان و دبیری آن با حکم امام خمینی(ره)، از جمله فعالیت های سیاسی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بوده است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر