منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آدرس سایت
اخبار
اخبار برگزیده
اخبار فرهنگی
اخبار کلاسی
جستجو
روابط عمومی
رويدادها
منابع درسی
وب سایت ها
ورود كاربران
هدر سایت
همایش ها
هیات علمی
ورود
اخبار فرهنگی
1396/8/2 سه‌شنبه
برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان ورودی مهر96 در دانشگاه پیام نور واحد بستک

.




مورخ دوشنبه یکم آبان ماه جلسه توجیهی دانشجویان ورودی مهرماه 96 در سالن کتابخانه دانشگاه پیام نور واحد بستک برگزار شد. دراین جلسه ریاست دانشگاه اسماعیل امینایی، عبدالسلام امامی رئیس اداره هلال احمر شهرستان، عارف قاسمی مسئول امور فرهنگی دانشگاه، آسیه عابدی مسئول آموزش دانشگاه و تعدادی از دانشجویان ورودی جدید حضور داشتند .
پس از تلاوت قرآن مجید توسط یکی از دانشجویان، ریاست دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان، به تبیین ضوابط و مسائل دانشجویی پرداخت. وی ضمن تاکید بر حضور فعال دانشجویان در کلاسهای درس، از دانشجویان درخواست کرد در فعالیت های فرهنگی ، کانون ها و انجمن های علمی حضور فعال داشته باشند . در ادامه رئیس هلال احمر شهرستان ضمن بیان اهداف سازمان هلال احمر ، درخصوص کانون هلال احمر شاخه دانشحویی ضمن بیان مزایای حضور دانشجویان در کانون بیان کرد: شرکت دانشجویان در کلاسهای آموزشی تخصصی امداد می تواند جلو بسیاری از رویدادهای ناگوار زندگی را بگیرد .وی با اشاره به برگزاری اردوهای دانشجویی ، تاکید کرد در صورت حضور دانشجویان در کانون هلال احمر می توان اردوهای دانشجویی شهرستانی، استانی و حتی کشوری نیز برگزار نمود.
در ادامه قاسمی به معرفی تشریح فعالیت های فرهنگی دانشگاه و نقش آن در شکوفایی استعداها و ظرفیت های دانشجویی اشاره نمود . وی ضمن معرفی کانون های فرهنگی و انجمن های علمی دانشجویی از دانشجویان درخواست کرد با حضور خود در انجمن ها و کانون ها، توان علمی و ظرفیت های شخصی خود را ارتقاء دهند . همچنین درخصوص وام دانشجویی به تشریح آن پرداخت. سپس عابدی به بیان قوانین آموزشی دانشگاه پرداخت. در ادامه نیز پرسش و پاسخ دانشجویایی تا ساعت 13:30 ادامه یافت.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر